عدم تاييد سرويس ارايه شده از طرف آسيا تک
عدم تاييد سرويس ارايه شده از طرف آسيا تک
در طي چند روز اخير متاسفانه شرکت آسيا تک بدون اطلاع قبلي اقدام به قطع يک طرفه اينترنت کاربران نمود که طي تماس بعمل آمده از طرف شرکت سيلبرگ با بازرسي شرکت آسيا تک به هيچ نحوه پاسخگويي مناسب نداشتند و حتي اظهار داشتند که به دليل همين قطع ارتباط يک طرفه بسياري از کاربران معترض و در حال تماس گرفتن با اين شرکت مي باشند. متاسفانه اين موضوع نشان ميدهد که شرکت آسيا تک براي کاربران خود ارزش قائل نمي باشد و به همين دليل از کليه کاربران درخواست ميشود در صورت تکرار مجدد اين عمل شرکت آسيا تک و عدم حبران خسارت وارده به کاربران نسبت به تغيير اپراتور ارائه دهنده سرويس اينترنت خود اقدام نمايند.
ثبت کننده: شرکت سیلبرگ
تاریخ: 1397/12/24
تعداد بازدید: 3722





نظرات کاربران
مصطفي آزادي
اين خبر کاملا صحيح است. ماهم از اين موضوع خيلي اذيت شديم
زمان ثبت : 10:2:24
تاریخ: 1397/12/24
راهنمای مشتریان
ثبت شکایات
جهت ثبت شکایت پس از ورود از پنل کاربری در قسمت ارسال تیکت می توانید انتفاد ، پیشنهاد و یا شکایت خود را اعلام نمایید
نسخه 5.0.0.1